HODNOCENÍ NA HEURÉCE

   Tak minule jsme zde otevřeli téma HEURÉKA a případné možné falšované recenze. Trochu to zkusíme více rozebrat. Třeba teď jejich reklamy v televizi jsou úžasné, vždy se nasměju, ten pán v posteli jak koktá ohledně férového hodnocení: šede..., šedesát....., šedsátdevět procent :)), prostě mne to pokaždé rozesměje. A i u té reklamy, kdy by ta očička chtělo trochu poštelovat, je úžasná, jen ta glosa na závěr, že zákazníci jsou na férové hodnocení na HEURÉCE zvyklí. Tak tady už tolik nesouhlasím, po X letech, jak vidím, jak lidé reagují, to už se trochu z toho v noci odkopávám. :)

   Tak pojďme trochu rozebrat ty "férové" recenze. Je pravdou ta, že lidé hodně na recenze zákazníků dají, až někdy přehnaně, ale chápu je, prostě když je na shopu 50 tisíc výrobků a ten obchod se tím dokonce chlubí, tak sice je hezké, že máte velký výběr, ale 99% z nás, si vybrat neumí, neví, nerozumí, nevím co ještě vše, vždyť ani mi prodejci na 100% nevíme, co je nejlepší v poměru cena x výkon, páč každý výrobce říká, že to jejich je nej. A pokud to nějaký obchodník na 100% tvrdí, tak kecá. Může poradit, říct co si myslí, doporučit, ale věřte jim co? Co když se toho jen chtějí zbavit, co když toho mají hodně, nebo na tom mají hodně, prostě nevíte. A tady Vám třeba pomůže recenze. :) No ale víte, že ta recenze je opravdu toho zákazníka, dyť je to tak jednoduché a z praxe víme, že některé obchody se k tomu uchylují. Stačí přeci něco přes Heuréku objednat a počkat 10 dní na to, než mi přijde dotazník, dyť nikdo neví, zda Vám to zboží obchod skutečně poslal. A pak už tam můžete napsat co chcete, třeba jak byl ten obchod báječný, přitom jste jen kamarád a dostal jste na pivo. :):) 

  Nebo pojďme dál. Známe lidi, známe se, nejsem asi o moc jiný, i když se snažím na tom pracovat, ale stejně. 98% obchodů, které proběhnou jak mají, tak projdou bez povšimnutí, zákazník přeci počítá s tím, že to bude OK, ale jen těch 10% to napíše, že to opravdu tak bylo, tak jak má. A obráceně, 2% obchodů neproběhne ideálně, ale 90% lidí Vám to sdělí, protože jste je pořádně naštvali. :) Ano máte říct, co si myslíte, škoda jen, že to děláme jen v té anonymitě, ale na rovinu to nikdy neřekneme. :) A ani nebudu psát o tom, že někteří už ani neví, jak to vlastně bylo, nakupují tak často, že se jim obchody míchají, nejednou nám vynadali za jiný obchod, pak se nám sice v mailu omluvili, ale na Heuréce už zbylo jen to negativum "NEDOPORUČUJI". :)

  My čekáme, až se naše hodnocení zobrazí, dle pravidel Heuréky jich musíte mít nějaké množství, a jelikož my naopak máme málo zboží, tak jich zatím moc nemáme a falešné si tvořit nebudeme, ale už teď vidíme, že třeba na otázku: Jakou dopravu jste si vybrali?, tak už teď tam máme asi 5x, že Českou poštou, přičemž máme jen GEIS, nic jiného. :):) Takže asi tak. :)

  Každopádně nechceme to plně hanit, je spousta recenzí, které jsou upřímná a pravdivá, férově bych to tipnul na pade, padesát, na padesát procent. :):):)