OTÁZKY A ODPOVĚDI

 

Co když nedodržíte, co slibujete, třeba termín dodání nebo slibovanou reakci do 24 hodin, třeba i o víkend apod.?

Neexistuje, to bychom nepřežili. :) A pokud se tomu teda opravdu stane, nejsme stroje, tak v případě neodeslání balíku, máte automaticky na zboží 25% slevu navíc, protože psát: "Omlouváme se, nemohli jsme, protože.....blablabla." nám nepřijde korektní, prostě jsme to pos.... a je se třeba k tomu postavit čelem. :)

Nevidíte problém v tom, že nabízíte tak málo produktů?

Určitě to není obvyklé a určitě plno zákazníků tomu na chuť nepřijde, ale dovolte nám citovat (napsal Barry Schwarz - americký sociolog a psycholog): 

  1. Čím více možností jako kupující budete zvažovat, tím více budete pak litovat své volby

  2. Čím více možností budete mít, tím méně budete s koupenou věcí spokojeni

Prostě a krátce: MÉNĚ JE VÍCE