NEDŮVĚRA

   Jsem toho plnej, tak se musím podělit. :) Klasická nedůvěra v e-shop, kterou jsem nyní zažil. Vrátil se nám balíček s objednaným zbožím, tak jako vždy zjišťujeme, zda zákazník nebyl na dovolené, zda se na to řidič nevykašlal apod., zda skutečně zákazník už zboží nechce. Tak prý byl moc lehký, takže se mu to nezdálo. Ok, tak zjišťujeme, rozbalujeme, kontrolujeme a voláme zpět, že je vše OK a co udělat pro to, aby zákazník zboží byl ochoten převzít. Noooo, už prý nic, už se musel zařídit jinak.

   Tímto Vás prosíme, žádáme, pokud k nám nemáte důvěru hned od začátku, tak si u nás neobjednávejte, ušetříte nám spousty času a peněz a pokud si to přes noc rozmyslíte, což se prostě stát může, tak nám to na rovinu řekněte, pro srabíky napište :), opravdu budeme raději, když nás vodit za nos nebudete, my to také neděláme. :):):)