NENÍ SKLADEM JAKO SKLADEM

   Znáte taky ty případy, kdy si něco objednáváte, dotyčný obchod má napsáno, že má skladem a po objednávce se Vám obchod ozve ( v lepším případě ), že produkt byl právě vyprodán a že bude naskladněn za X dní, nebo Vám přijde mail, že produkt je pouze na externím skladě (rozuměj u výrobce) a že jeho přesun na centrální sklad (rozuměj na prodejnu) bude trvat pár dní, a že děkujeme za pochopení.

   Určitě jste se s tím setkali a my se Vám pokusíme vysvětlit, proč tomu tak je. Je to vlastně velmi jednoduché, pokud máte vybraný konkrétní produkt, tak se nejdříve pravděpodobně podíváte na srovnávač cen, kde si vyberete ten obchod, který patří mezi nejlevnější, proč taky ne, je běžné, že nechceme zbytečně za něco platit víc. Pokud máte nějaký oblíbený obchod a patří mezi ty levnější, tak si objednáte u něj, ale pokud ne, tak je cena určitě nejdůležitější. A co když má produkt za stejnou cenu třeba 10 shopů, co dál? Tak pokud něco chcete koupit, tak to určitě chcete co nejdříve, tudíž si nekoupíte produkt u firmy, která pravdivě píše, že doba dodání je 3-5 dní, ale objednáte tam, kde píšou skladem. A zde je prostor pro ty lháře. Jelikož oni ví, že skladovost je důležitá, ale nejsou schopní mít vše skladem, protože tam mají 30 tisíc položek a nemají na to je všechny naskladnit, ale chtějí, abyste u nich objednali, tak Vám budou lhát, napíšou všude, že je to skladem a pak ví, že Vám to nějak vysvětlí a minimálně 90% lidí už objednávku nestornuje, budete sice zklamaní, ale už ty 4 dny navíc vydržíte, už se Vám totiž nechce hledat jinde, nemáte na to čas.

  Na jedněch stránkách jsme dokonce našli informaci u produktu "SKLADEM V ESHOPU". Ty woe, co to je za informaci, jakože to mají skladem ve virtuální obchodě? :)) Když pak na konkrétní položku kliknete, tak tam mají informaci, že na centrálním skladě je X kusů ( rozuměj u výrobce či dodavatele ) a že na prodejně není nic, to je typický příklad, kdy matou lidi, píšou skladem a Vy si to objednáte u nich, prostě tou informací "skladem v eshopu" získají více objednávek, aniž by byli v něčem lepší, umějí lépe "ovlivnit" zákazníka. :) A jelikož se jedná o drahé stroje, tak je to kujva důvod, proč to tak dělají, prachy dělají člověka. :))))))

   A jelikož nám samozřejmě tato praxe vadí, jak z pohledu prodejce, tak samozřejmě i z pohledu zákazníka, nikdo asi nemá rád, když ho někdo vodí za nos, tak jsme přemýšleli, jak tomu čelit, neboli jak dokázat zákazníkovi, že my to takhle dělat nebudeme a nejsou to jen plky. :) Tak nás napadlo, že se sami za tu lež potrestáme a abyste ten trest pro nás ocenili, že jsme Vám fakt lhát nechtěli, tak Vám dáme na objednaný produkt, kdy tvrdíme, že skladem je a přitom není, že Vám na něj dáme 25% slevu, tím pádem ho koupíte tak výhodně, že o těch blbcích ( o nás ) budete vyprávět všem. :)))))

  Tak to víte, že si na to budeme dávat pozor, aby se nám to nestávalo, ale ani si nebudeme nalhávat, že se nám to nikdy nestane, asi stane, ale kroky budou směřovat k tomu, aby to bylo opravdu výjimečně, protože to bychom tu za chvíli nemusel být, když bychom Vám to vše dávali zadara. :)) Takže na objednávky došlé do 12:00 ( v pracovní dny ), které ten samý den neodejdou, budete mít na 1 kus automaticky slevu 25%. ( viz obchodní podmínky )